31. heinäkuuta 2013

Minä ja mun keho

Ikinä, ikinä, ikinä en olis uskonut osallistuvani A Beautiful Body -haasteeseen, by Mami Go Go. Mutta sitten muistin, että otin tuossa kesäloman kynnyksellä bikineistä kuvan, kun (kuinka noloa) piti kysyä kaverilta, kehtaako aataminaikaisilla biksuilla lähteä kylpylään. Kaveri totesi, että ei biksuissa mitään vikaa ole... Päätin olla rohkea. Jokainen meillä käynyt tunnistaa, että kyse on meidän makkarista. Olkoot.

Raskaus kohteli mua hyvin, arpia ei juurikaan tullut. Löllöä oli vyötäröllä valmiiksi, joten venyttää ei tarvinnut. Olen inhonnut kroppaa, koska sopivien vaatteiden löytäminen on vaikeaa. Tosiasia on, että vaatteita löytyy kyllä, mutta en näytä niissä siltä kuin haluaisin. Olen tukeva, enkä haluais olla.

Ennen raskautta urheilin hulluna, mutta viitisen vuotta takaperin olin hyväkuntoisenakin samoissa mitoissa, koska söin (ja join) yli kulutuksen. Sittemmin laihduin reippaasti. Raskauden myötä tissit venyivät, mutta suurin muutos tapahtui naamalle: vaikka painan nyt enemmän kuin viisi vuotta sitten, hävisi jonkinlainen lapsenpyöreys poskilta. Olen kulmikkaampi.

Tämä on ehkä ensimmäinen kuva vuosiin, jota en ole muokannut yhtään, croppasin vaan reunoja pois. Tunnen voitonriemua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti